צור קשר

10 יעדי הנסיעה הטובים ביותר בויאטנם

1. האי קאט בה(Cat Ba)

קאט בה, האי הגדול ביותר במפרץ האלונג (המוכר כהאלונג ביי), הוא בעל יופי סלעי ופראי, וכולל פארק לאומי ירוק. זהו גן עדן למטיילים שאוהבים טיולים, טיפוס וקיאקים בין המים המוגנים ושוניות האלמוגים. אם ברצונכם ליהנות מנוף עוצר נשימה של מפרץ האלונג, אנו ממליצים לכם לבקר בפורט קאנון.
 
האי קאט בה(Cat Ba)
 

2. דאלאת - עמק של אהבה

שוכנת באזור הרמות המרכזיות של וייטנאם, דה לאט - עמק האהבה, עיר האביב הנצחי - היא אתר נופש נפלא סביב אגם שואן הואונג היפהפה, שגדותיו מכוסים בעצי אורן. המקום מלא בווילות צרפתיות קולוניאליות ובורך באקלים קריר וממוזג עם נוף ופרחים יפהפיים, מקום זה נחשב ליעד ירח הדבש הרומנטי ביותר בווייטנאם.
 
דאלאת - עמק של אהבה
 

3. דה נאנג

מפתיע שדה נאנג מופיעה יותר ויותר ברשימת המטיילים. העיר מושכת במיוחד לאחר רדת החשכה כאשר אור הניאון זורם מעל נהר האן; בסופי שבוע גשר הדרקון המוזר זוהר ובאופן מדהים הוא נושף אש. ממזרח לעיר נמצא חוף חולי שנראה אינסופי המשתרע לאורך 30 ק"מ לכיוון הוי אן.
 
דה נאנג
 

4. פו קואק (Phu Quoc)

ממוקם במפרץ תאילנד בדרום וייטנאם, פו קואק, הוא יעד קלאסי לחופשה בויאטנם על אי מבודד. זהו עדיין מקום לא מפותח יחסית והמטיילים נהנים על החוף המערבי, עם חופי החול הלבנים והיפים ושקיעות האוקיינוס המרהיבות. מומלץ גם לבחון את דרכי העפר האדומות, המלאות במטעי פלפל ושוכנות בפארק לאומי.
 
פו קואק (Phu Quoc)
 

5. מחוז הא ג'יאנג

הא ג'יאנג ידועה בכבישים צרים עם עיקולים מתפתלים דרך הפסגות המחוספסות והעמקים הירוקים בקצה הצפון-מזרחי של וייטנאם. למרות התשתית הלקויה והציפיה שיהיו פחות אנשים מבחוץ, יותר ויותר מטיילים לוקחים את האתגר לבקר במחוז הנשכח עם נופיו הדרמטיים והכפרים הססגוניים של המיעוט.
 
מחוז הא ג'יאנג
 

6. הו צ'י מין (סייגון)

הריגוש והמהירות בה פועלת העיר הופכים את הו צ'י מין ליעד פופולרי בויאטנם בקרב מטיילים. אף על פי שאינה עיר הבירה, העיר השוקקת, הקוסמופוליטית של גורדי השחקים והארכיטקטורה הקולוניאלית הצרפתית, הופכים אותה ליעד האלגנטי ביותר בווייטנאם. הדרך הטובה ביותר ליהנות מהשדרות ומהאווירה של העיר היא פשוט לשבת וללגום כוס קפה בבית קפה בסגנון פריזאי בצד הדרך. 
 
הו צ'י מין (סייגון)
 

7. דלתת המקונג

משולש נרחב שדרכו נהר המקונג נותן את הדחיפה האחרונה להגיע לים סין הדרומי. הנוף כאן הוא מבוך של נתיבי מים עצלים ויערות מנגרובים. אזור פורה זה הוא קערת האורז של וייטנאם ומטיילים נוהרים לשווקים הצפים בכדי לצפות במוצרים שנמכרים על ידי סירות צבעוניות בשעות הבוקר המוקדמות.
 
דלתת המקונג
 

8. מפרץ הלונג (האלונג ביי)

מפרץ האלונג הוא אתר מורשת עולמית שנמצא תמיד ברשימת המטיילים מאז 1994. כאשר השמש זורחת מעל מי הים התכולים, האיים המפוזרים ועמודי אבן הגיר של המפרץ, נוף הים הוא היפה ביותר בעולם. אפילו מחוץ לעונה, הערפל יכול להוסיף מגע של מיסטיקה חלומית. שייט לילי במפרץ הוא חוויה שאסור לפספס.
 
 מפרץ הלונג (האלונג ביי)
 

9. סאפה - עיר הערפל

סאפה - עיר הערפל, היא הרבה יותר מעיר סואנת מלאת שווקים כמו שמטיילים רבים נוטים לחשוב. זה המקום לראות כמה מטראסות האורז המרשימות ביותר, ירוקות או צהובות - תלוי בעונה, ואת ההרים בצורת קונוס המקיפים את הר פאן סי פאן (Fan Si Pan) - הפסגה הגבוהה ביותר בווייטנאם. מלבד זאת, סאפה היא גם גן עדן למטיילים. מטיילים המבקרים בכפרי מיעוטים סמוכים יכולים להישאר עם משפחה מארחת ולהינות מאורח חייהם המסורתי.
 
סאפה - עיר הערפל
 

10. הויאן - העיר המקסימה

עיר נמל עתיקה בת מאות שנים השוכנת בחוף המרכזי, שמרה על קסמה למרות המספר ההולך וגדל של התיירים שנמשכים למקום בעקבות התמהיל המשכר של בתי סוחרים עם חזיתות עץ, גשרים חינניים ומקדשים מקושטים. בלילה תלויים בעיר פנסים צבעוניים בכל חזית חנות ומאירים את הרחובות הצרים של העיר העתיקה, ומטילים זוהר רומנטי מעל נהר Thu Bo. הויאן מושלמת גם לחובבי חופים, חוף קואה דאי (Cua Dai) למבקרים נלהבים וחוף אן באנג (An Bang) לאוהבי שלווה.
 
הויאן - העיר המקסימה
 
 

Share me now

איך להזמין את הטיול?

1
צרו קשר עם אסיאטיקה וסיפרו לנו את הרעיונות שלכם
2
קבל ייעוץ והמלצה מומחה הנסיעות שלנו
3
הגע להסכם ואשר לארגן את הטיול שלך
4
אסיאטיקה נסיעות שומרת על כל השירותים לטיול שלכם
5
הרם את המזוודה ותיהנו מטיול חסר דאגות