צור קשר

50 המסעדות הויאטנמיות הטובות ביותר בהאנוי

בווייאטנם אוכל הוא לא רק אומנות בישול אלא גם הנאה. למרבה המזל, המטבח הווייאטנמי הוא אחד המטבחים הטובים בעולם. המנות הווייאטנמיות לא רק טעימות, אלא גם טובות לבריאות שלכם. פו, בן צ'ה או ספרינג רול הם מאכלים פופולריים כבר זמן רב בקרב מטיילים ברחבי העולם. עם זאת, את הטוב ביותר ניתן למצוא רק במדינת המקור. בפוסט זה, סוכנות הנסיעות אסיאתיקה מציגה 50 מהמסעדות הטובות ביותר של האנוי בהן ניתן לבקר במהלך טיולך הפרטי בווייאטנם.
 

1. Duong's Restaurant & Cooking Class (נמצא בכתובת Ngo Huyen 27, Hanoi)

המסעדה של דואונג היא המסעדה הראשונה של השף המוכשר הואנג דואונג, שסיים במקום הרביעי בתערוכת ה-Top Chef של וייאטנם בשנת 2014. היא ממוקמת ברחוב Ngo Huyen מספר 27, מחוז Hoan Kiem. בכניסה תתקבלו בחום רב וגם צוות המסעדה מאד מסביר פנים. בנוסף, מגוון המנות הוא רחב, ונע בין המנות הרגילות למנות מיוחדות. המסעדה מציעה לא רק אוכל וייאטנמי מסורתי אלא גם מנות מהמטבח הצרפתי. רמת המחירים של מסעדת Duong's היא סבירה להפליא. ארוחה לשני אנשים, עם 2 בירות, קוקטייל, מנות ראשונות ומנה עיקרית עולים קצת פחות מ-40 יורו.
 
Duong's Restaurant & Cooking Class
 

2. Hong Hoai's Restaurant (נמצא בכתובת 20 Bat Dan)

אחת המסעדות הטובות ביותר של האנוי היא מסעדת הונג הוואי. היא ממוקמת ברחוב Bat Dan מספר 20. הונג הוואי היא מסעדה קטנה אך מאוד מומלצת לתיירים. הצוות ידידותי ומבחר המנות גדול יחסית. בנוסף, האוכל מוגש בדרך כלל טרי לאחר המתנה קצרה ומחיר סביר מאוד. עם 8 יורו בלבד תקבלו ספרינג רולס, ברביקיו ובירה.
 

3. Red Bean Restaurant (נמצא בכתובת 94 Ma May)

מסעדה עם שם מעניין, "שעועית אדומה", ממוקמת בעיר העתיקה, ברחוב Ma May מספר 94. מסעדה זו נראית לא בולטת מבחוץ שכן היא מוסתרת ע"י בית מלון, אך עם הכניסה אליה תופתעו מהאווירה הנעימה וארוחת הערב הוייטנאמית בהאנוי. המסעדה מציעה מטבח וייאטנמי מודרני עם רעיונות איכותיים וחדשניים. אמנם רמת המחיר היא מעל הממוצע לווייאטנם אבל המנות בהחלט שוות את זה. במסעדה מקבלים גם כרטיסי אשראי כמו ויזה או מאסטר קארד.
 

4. Madam Yen Restaurant (נמצא בכתובת Hang Gai 99)

המסעדה, ששמה האלגנטי הוא מאדאם יין, שוכנת ברחוב Hang Gai מספר 99, בסמוך לאגם Hoan Kiem. המסעדה מתאימה גם לזוגות וגם לקבוצות גדולות. הקישוטים נעימים מאוד בסגנון ייחודי וקלאסי. האוכל פשוט נהדר והתפריט מורכב ממנות וייטנאמיות קלאסיות עם השפעה מערבית. חלק מהמלצות המטבח הן ספרינג רול טרי עם סלמון, סלט קיסר עם ויניגרט, עוף בגריל עם לימון או בן צ'ה. ומעל הכל, במסעדת מאדאם יין תרגישו את הידידותיות באירוח של הצוות, מה שמבטיח ארוחה מספקת לחלוטין.
 

5. (נמצא בכתובת 18 Phan Boi Chau)

ברחוב Phan Boi Chau, יש מסעדה פופולרית בקרב מטיילים זרים רבים בשם "Quan An Ngon". כאן תוכלו ליהנות מהאוכל הווייאטנמי הטעים והטיפוסי של 3 אזורים בווייאטנם כמו באן שאו (Banh Xeo), באן צ'ה (Bun Cha) או ספרינג&סאמר רולס.  אין זה מוגזם לומר "מגוון המטבח הוויאטנמי תחת קורת גג אחת" או "אוכל רחוב ללא רחוב". הכל מוכן עם חומרים טריים בהוראת האורחים בתחנות הבישול האישיות. המנות טעימות מאוד ומסודרות בצורה יפה להפליא. בנוסף, המסעדה מעוצבת היטב בסגנון מסורתי, כך שתוכלו להקדיש מזמנכם לאווירה נהדרת ובאמת להינות מהארוחה. בסך הכל, מסעדה זו מומלצת לחלוטין.
 
Quan An Ngon
 

6. Apron Up Restaurant (נמצא בכתובת Bat Su 66)

המסעדה ממקומת גם כן ברובע העתיק בהאנוי, ברחוב Bat Su מסםר 66, מסעדת Apron Up מציגה בפניכם מבחר רחב של המנות הווייאטנמיות המסורתיות והעדינות ביותר. החל מהאורז המלכותי שהוגש בעבר במצודה הקיסרית, וכלה בסלט אטריות בקר ועד להשפעות הקולינריות צרפתיות. הכל מבושל ומעוטר על ידי הטבחים הווייאטנמיים המוכשרים והמנוסים. מסעדת Apron Up מציעה גם שיעורי בישול כך שתוכלו לחוות את האמנות באוכל ובתרבות שלנו.
 

7. Gia Ngu Restaurant (נמצא בכתובת Gia Ngu 27-29)

מסעדת ג'יה נגו, שנמצאת ברחוב עם אותו שם, מביאה ללקוחותיה את המטבח הווייאטנמי האותנטי עם שילוב מושלם של בשר, עופות, עשבים וירקות. בואו ליהנות מההתמחויות הווייאטנמיות כמו נם נוונג, באן צ'ה, צלעות חזיר עם לימון או צלי בקר ברוטב וכו'. בנוסף, יש גם מנות מערביות פופולריות כמו נקניקיות חריפות, סלטים טריים, תוספות נחמדות, מנות צמחוניות וקינוחים טעימים. המרכיבים הטריים והאיכותיים מגיעים מהספקים המקומיים. לבסוף, המוטו של מסעדת ג'יה נגו הוא "השף יוצר שילובים אלוהיים".
 

8. The Gourmet Corner Restaurant (נמצא בכתובת Lo Su 32)

מסעדת "פינת גורמה" ממוקמת בקומה העליונה של מלון יהלום La Siesta Diamond ומציעה נוף מדהים של האנוי מהקומה ה -12. ישנו גם תפריט מעניין של מנות וייטנאמיות אותנטיות שהוכן על ידי שף 5 כוכבים מנוסה שלנו ומוגש על ידי צוות מלצרים קשוב. המסעדה מציעה ארוחות מלאות במהלך היום. בתור התחלה, תוכלו ליהנות מסאמר רולס מטוגנים בשמן עמוק. המנה העיקרית היא בקר מטוגן בשמן עמוק ברוטב טעים ואז לקנח בגלידת פסיפלורה. ניתן לקבל שירות משלוחים. תוכלו להזמין משקה וליהנות מהנוף הפנורמי של האגם והנהר בשקיעה.
 

9. Thang Long Deli Restaurant (נמצא בכתובת Hang Bong 122)

מסעדת Thang Long Deli ממוקמת ברחוב Hang Bong מס' 122 בלב העיר העתיקה. הרחוב, שכבר מזמן התרגל לחיים מפוארים, יספר את סיפוריהם הישנים של משפחות מלוכה שהגיעו לכאן לקנות משי או להתאים תחפושת. מסעדת Thang Long Deli מגישה מטבח וייטנאמי מסורתי בתצוגה חדשנית.
 

10. Essence Restaurant (נמצא בכתובת Ta Hien 22)

מסעדת Essence ממוקמת בקומת הקרקע של מלון Essence Hanoi, ומציעה מנות וייאטנמיות אותנטיות בסגנון אלגנטי ומעודן. עם תפאורה אקזוטית המשקפת את האסתטיקה של וייטנאם הקולוניאלית והעיצוב המודרני, מסעדת Essence נחשבת בעיני רבים לאחת המסעדות הטובות ביותר בהאנוי. במסעדת Essence תוכלו ליהנות מארוחה טעימה עם מנות טובות ושירות מעולה בסביבה נעימה. מעל לכל, המחיר סביר - תוכלו לקבל מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה ב -15 דולר. אפשר לומר שבהחלט כדאי להגיע לכאן.
 

11. Red Bean Trendy Restaurant (נמצא בכתובת Nguyen Quang Bich 12)

מסעדת Red Bean השנייה נמצאת בקומה ה-8 במלון La Siesta ברחוב Nguyen Quang Bich. המסעדה מחולקת לאזורים פנימיים וחיצוניים. עם ריהוט אלגנטי ומודרני ונגיעות מסורתיות, Red Bean מציעה נוף יפהייפה של האנוי. היא בעלת עיצוב קליל, אוורירי, מרווח ומודרני שמשמש בכל רחבי המלון. תיהנו מהמטבח המצוין של וייאטנם עם הרבה מנות אותנטיות ומסורתיות.
 
Red Bean Trendy Restaurant
 

12. Duong's 2 Restaurant & Cooking Class ( נמצא בכתובת Ma May 101) 

השף המוכשר הואנג דואונג פתח את המסעדה השנייה ברחוב מא מאי. ממש כמו המסעדה הראשונה בהאנוי, האוכל כאן הוא שילוב של מטבח וייאטנמי וצרפתי מסורתי. כמו כן, במקום מתקיים חוג בישול נפלא עם מקצועיות רבה ומתכוני בישול אותנטיים. אתם קונים את החומרים מהשוק המקומי ולומדים להכין ארוחה משלכם. הכל ללא ספק יהיה חוויה כיפית לטיולכם בווייאטנם.
 

13. Marvel Restaurant

מסעדת מארוול היא מסעדה מומלצת בהאנוי. מסעדה זו ממוקמת בתוך המלון המופלא Marvelous. יש בה נוף יפה מאוד מהקומה השישית. מסעדת מארוול מציעה מנות ושתייה לארוחות בוקר, צהריים וערב. מסעדה זו מפורסמת לא רק בזכות האוכל אלא גם בשירותה הנהדר. ספרינג רול, חזיר בגריל, צ'ה בן המנות המומלצות. המחיר כאן די גבוה ומתאים ללקוחות ברמה גבוהה.
 

14. Bun Cha Huong Lien (נמצא בכתובת 24 Le Van Huu)

המסעדה נהייתה מפורסמת עבור תיירים ותושבי המקום לאחר שנשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה והשף אנתוני בורדיין נהנו כאן בארוחת הערב. זהו מקום מושלם לאכול בו ארוחות במחירים נוחים ולצלם סלפי. למרות שהרבה אורחים מגיעים לכאן, השירות די מהיר ואיכות האוכל טובה מאוד.
 
Bun Cha Huong Lien
 

15. Pho Bat Dan (נמצא בכתובת 49 Bat Dan)

מרק פו היא מנה מסורתית בווייאטנם ופו בת דן היא אחת המסעדות המפורסמות ביותר בהאנוי עבור מנת פו. המסעדה ממוקמת ברחוב Bat Dan מספר 49, ברובע Hoan Kiem. היא מגישה ארוחות בוקר, צהריים וערב. המרק טעים וגם מנת הבקר נדיבה. ישנם גדלים רבים לבחירתך. המחיר לקערה די זול, רק בין 1.5 יורו ל -2 יורו.
 

16. New Day Restaurant (נמצא בכתובת 72 Ma May)

מסעדת הרחוב הקטנה עם מקומות הישיבה הפנימיים והחיצוניים, נמצאת ברובע העתיק של האנוי, ואם לדייק, היא נמצאת ברחוב Ma May מספר 72. עם תפריט מספק ביותר, New Day מציע את המנות הווייטנאמיות המסורתיות ביותר כמו "Bun Cha", "Spring roll" או "Summer roll" במחיר נמוך, בערך 5 אירו לאדם.המנות אפילו טובות יותר כשתוכלו להסתכל במטבח ולהזמין שילוב של מנות. זו היא לא רק הרפתקה עבורך, אלא גם זול ומתאים יותר. לסיכום, תמיד כדאי לבקר.
 

17. Old Hanoi Restaurant (נמצא בכתובת Ton That Thiep)

מסעדת האנוי העתיקה היא מסעדה מפורסמת בזכות סגנונה הייחודי. זה uממוקם ברחוב Ton That Thiep ברובע Ba Dinh. כשנכנסים לקומת הקרקע תתקלו בעיצוב מיוחד ותאורה בהירה במיוחד. אם מגיעים לקומה הראשונה, זהו עולם אחר עם פנסים צבעוניים ומוארים ושמיכה של קישוטים מעץ מתנדנדים. במסעדת האנוי הישנה יש אוכל נהדר, קוקטיילים מעולים, מלצרים טובים ואווירה מושלמת. המנות וייטנאמיות אותנטיות. באן שאו, ספרינג רולס, צ'יפס וקרפים הם המאכלים הכי פופולריים במסעדת האנוי העתיקה. המחיר הממוצע הוא 9 יורו מ- 21 יורו.
 

18. Pho Cuon Huong Mai (נמצא בכתובת Ngu Xa 25)

יש הרבה מסעדות עבור Pho Cuon (סאמר רולס) בהאנוי מכיוון שזה אוכל מפורסם ומסורתי. ו-Pho Cuon Huong Mai היא אחת המסעדות הטובות ביותר עבור Pho Cuon בהאנוי. זו לא ממש מסעדה והיא ממוקמת ברחוב Ngu Xa מספר 25. אנו ממליצים על ספרינג רולס טריים, שהם מאוד טעימים. רמת המחיר אינה יקרה, החל מ- 2 יורו לאדם.
 

19. Bun Cha Ta (נמצא בכתובת Nguyen Huu Huan 21)

מנת Bun Cha היא אחת המנות המפורסמות ביותר של האנוי. מסעדת Bun Cha Ta מציעה מרחבי אוכל יוצאי דופן על פני מספר קומות. אתם תהיו מרוצים מאוד עם Bun Cha. בנוסף ל-Bun Cha, אורחים נהנים גם מספרינג רולס הווייטנאמיים ומרק. המחיר הממוצע הוא מ-2 יורו ל-12 יורו, זול מאוד. המסעדה נפתחת כל יום משעה 7 בבוקר עד 10 בערב.
 

20. Orchid Cooking Class & Restaurant

המסעדה הקטנה המציעה המון אוכל וייאטנמי מסורתי ממוקמת ברחוב Hang Bac מספר 25 במחוז Hoan Kiem. למסעדה זו המלצות נהדרות מהצוות. בנוסף למנות וייאטנמיות טעימות, יש בה גם שיעורי בישול מעניינים. אורחים רבים התלהבו מאד משיעורי הבישול. ספרינג רול ופו הם המנות הפופולריות ביותר. אתם יכולים להכין לעצמכם ספרינג רולס בשיעור הבישול. המחיר לא גבוה מדי עבור Teinahme, תמיד מ-4 יורו ל-12 יורו.
 
Orchid Cooking Class & Restaurant
 
 

21. Hanoi Food Culture (נמצא בכתובת 60 Phat Loc)

ב-Hanoi Food Culture תוכלו להשיג אוכל טוב במיוחד באווירה נעימה מאוד. מסעדה זו מציעה מנות טעימות ושירות ידידותי מאוד. המסעדה נמצאת ברחוב Phat Loc מספר 60, במרכז האנוי. אנשים מכירים את המסעדה הזו בגלל האוכל ברמה גבוהה המיוחד שלה, כמו קפה ביצה (egg coffee), עוף בקארי ואוכל מסורתי כמו ספריג רולס. במקום יראו לכם גם איך להכין קפה ביצה וייאטנמי בעצמכם. המחיר כאן לא יקר מדי לארוחה מלאה.
 

22. Green Farm Restaurant & Cooking Class (נמצא בכתובת  Dao Duy Tu 44B)

המסעדה וקורס הבישול Green Farm ממוקמת ברחוב Dao Duy Tu 44B ברובע Hoan Kiem. המסעדה משלבת את מיטב המאכלים הווייאטנמים המסורתיים יחד עם מאכלים צמחוניים ובינלאומיים כאחד. האוכל במסעדת Green Farm טעים. יש להם שירות נחמד להפליא וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. באן צ'ה וספרינג רולס הם שתיים מהמנות המפורסמות ביותר של מסעדה זו. המחיר הוא 3-19 יורו, לא יקר לאוכל טעים בווייאטנם.
 

23. Banh Cuon Ba Hanh (נמצא ברחוב Tho Xuong 26B)

בדומה לבאן צ'ה, באן קוון (Banh Cuon) היא אחת המנות המפורסמות ביותר בהאנוי. היא עשויה מאורז ובעלת טעם טעים. מסעדת Banh Cuon Ba Hanh ממוקמת במרכז האנוי. היא נמצאת ברחוב Tho Xuong 26B ברובע Hoan Kiem. מלבד באן קוון,  המסעדה מגישה גם כדורי אורז וחלב סויה טעימים. המחיר זול מאוד, החל מיורו 1.
 

24. Don Duck (נמצא בכתובת 56 Nguyen Sieu)

מסעדה מפורסמת עם מנות טעימות המתמחה בברווזים. מסעדה זו ממוקמת ברחוב  56 Nguyen Sieu במרכז האנוי. במסעדה ניתן לאכול ארוחות צהריים, ערב ובראנץ'. זו מסעדה נחמדה עם מנות ברווז שכמעט ולא תוכלו למצוא בהאנוי במחירים נוחים. בנוסף לברווז, אורז והוט-פוט(hotpot) גם כן פופולריים מאוד במסעדה. לא רק של-Don Duck יש אוכל טעים, אלא גם שירות טוב.
 

25. Cau Go Vietnamese Cuisine Restaurant(נמצא ברחוב Cau Go)

המסעדה מציעה מטבח וייאטנמי נהדר בעל טוב טעם ונופים עוצרי נשימה. המיקום הוא ייחודי, הוא נמצא ממש ליד אגם Hoan Kiem, בקומה העליונה בדרך Dinh Tien Hoang. הרחוב Cau Go הוא ללא ספק אחת מהכתובות הטובות ביותר למטבח הווייאטנמי בהאנוי. מחיר ארוחה הוא כ-20 עד 25 יורו לאדם. המסעדה מציעה אוכל וייטנאמי תרבותי מרחבי הארץ. טופו מטוגן וסלט פומלה הם המנות שמוזמנות הכי הרבה.
 
Cau Go Vietnamese Cuisine Restaurant(
 

26. Noodle & Roll (נמצא בכתובת 39 Ly Quoc Su)

"פשוט אבל טעים!" זו המחמאה מאורח במסעדת Noodle & Roll. מסעדה זו ממוקמת ברחוב LyCoc Su מספר 39, האנוי. מסעדת Noodle & Roll מגישה נודלס וספרינג רולס, סאמר רולס וגם מנות מטבח וייאטנמיות טיפוסיות, במחירים נוחים בעיר העתיקה של האנוי. מסעדה זו מומלצת לארוחה פשוטה וזולה.
 

27. Countryside Cooking Class & Restaurant (נמצא בכתובת 29 Bat Dan)

מסעדת Countryside היא מסעדה המציעה גם שיעורי בישול. היא ממוקמת ברחוב Bat Dan מספר 29, בין אגם הואן קים לשוק דונג שואן. בתפריט יש מבחר רחב של מנות וייאטנמיות אותנטיות כמו גם אוכל רחוב קלאסי. בפרט, תוכלו לשבת במרפסת ולצפות בתנועת הכבישים של האנוי תוך כדי הנאה מהארוחה במרחק בטוח. הצוות הוא גם מאוד קשוב וידידותי במיוחד, הן במסעדה והן בשיעור הבישול. לאן ללכת לקנות את המרכיבים ואיך להכין את המנה כמו שצריך, הכל מוסבר לפרטי פרטים.
 

28. KOTO Van Mieu Training Restaurant (נמצא בכתובת 59 Van Mieu)

בסמוך למקדש הספרותי ואן מיו-קוווק(Van Mieu-Quoc Tu Giam) נמצאת מסעדת הלימוד המפורסמת KOTO Van Mieu. המסעדה נמצאת בדרך Van Mieu מספר 59, מחוז דונג דה (Dong Da). דבר חשוב שהופך אותה לכל כך יוצאת דופן הם חניכים במסעדת ההדרכה של KOTO. צעירים שתמיד סקרנים לגבי מגמות מזון חדשות בעולם והקונים שלהם. הם מציעים לאורחים מנות של מטבח וייאטנמי מסורתי, דרום מזרח אסיה ומערב. התפריט גדול וקיימות גם הרבה אפשרויות של בחירת מקום. בנוסף, המחיר זול מאוד, בערך 10 עד 15 יורו לאדם.
 

29. Cha Ca Thang Long (נמצא בכתובת 21 Duong Thanh)

מסעדת Cha Ca Thang Long (הממוקמת ברחוב Duong Thanh 21) מציעה רק מנות של דגים. "צ'ה קה" או "דגים מטוגנים בעשבי תיבול" הן מנות מסורתיות מתרבויות האוכל הווייטנאמית. חתיכות פילה הדג מטוגנות במחבת, ונמצאת במרכז השולחן. לכל אחד קערה משלו עם נודלס, בוטנים, ציר מרק וכרישה. בנוסף ישנם עשבי תיבול טריים ומרכיבים שונים, שכולם מעורבבים זה בזה בכדי להשלים את הטעם בפה. הדבר המעניין הוא שהאוכל מבושל ממש מולכם. העלות לשני אנשים היא כ-15 יורו.
 

30. Bun Bo Nam Bo (נמצא בכתובת 67 Hang Dieu)

השם Bun Bo Nam Bo פירושו בגרמנית "סלט אורז וייטנאמי עם בקר" הוא אחד ממאכלי הרחוב הטובים ביותר. מנה זו אינה ידועה כמו "פו", אך כדאי לנסות אותה ברגע שתסעו לווייאטנם. המסעדה בעלת אותו שם, הממוקמת ב 67 Hang Dieu, היא בחירה מומלצת עבור תיירים. כאן הכל טרי, מוכן מול האורחים ומוגש במהירות. המחיר גם זול מאוד - כ-2 או 3 יורו לאדם.
 

31. Lantern Lounge (נמצא בכתובת 80 Ma May, קומה שניה)

ניתן למצוא במסעדת Lantern Lounge אוכל נהדר באווירה מסבירת פנים לצמחונים ולא צמחוניים. המסעדה ממוקמת מעל מסעדה אחרת ברחוב Ma May מספר 80. החלק החיצוני של המסעדה מעוטר בהרבה פנסים צבעוניים ומוזיקה תואמת. הכל נראה כל כך מדהים ומזמין כדי להימלט מההמולה ברחוב. יש גם תפריט מלא לצמחונים עם מבחר גדול ויצירתי של מנות המוגשות באופן ייחודי בקוקוס או באננס. עם אווירה רומנטית, אוכל טוב וצוות נחמד, Lantern Lounge היא המלצה טובה לארוחת ערב בהאנוי.
 
Lantern Lounge
 

32. Le Hanoi Gourmet (נמצא בכתובת 51 Quoc Tu Giam)

מסעדה קטנה נהדרת, הנקראת כיום Le Hanoi Gourmet, ממוקמת במרכז האנוי, ליד מקדש הספרות (Temple of Literature). בעבר המסעדה הייתה ידועה בשם "Hanoi Fusion". במסעדה יש תמיד מוטו שאומר "האוכל מקרב את כולם". זה מבוצע להפליא עם אווירה טובה, קישוטים יפים ומנות האנויות מסורתיות כמו "באן צ'ה" או "דג מטוגן" יחד עם שירות קשוב. הצוותים עוזרים גם במהלך הארוחה מכיוון שהם מסבירים כיצד לאכול את המנות כמו שצריך. משהו נחמד נוסף בתפריט של מסעדה זו הוא קפה הביצים, שמומלץ על ידי לקוחות קודמים רבים.
 

33. Pho 10 (נמצא בכתובת 10 Ly Quoc Su)

"פו" הוא תמיד מאכל חובה כשנוסעים לווייטנאם. אחת המסעדות הטובות ביותר והמסורתיות "Pho" נמצאת ברחוב Ly Quoc Su. כשמסתכלים על התפריט רואים רק "pho", אבל יש בסך הכל 10 סוגים שונים, ממוינים לפי בשר הבקר (נא,צד, פילה, שומן, ...). תמיד מונחת על השולחן צלחת ענקית של לימונים חתוכים, צ'ילי ושום כבוש. כמו כן, יש לכם סיכוי לשבת בין מקומיים רבים שגם לוגמים את המרק שלהם כדי לקבל את החוויה הטובה ביותר. המחיר הוא בין 60,000 ל-120,000 דונג (כלומר 2.5 - 5 יורו) לקערה.
 

34. . Blue Butterfly Restaurant - Cooking Class (נמצא בכתובת 69 Ma May)

מסעדת הפרפר הכחול (Blue Butterfl) היא מסעדה קטנה ויפה בבניין ישן עם שולחנות בקומת הקרקע והקומה הראשונה. היא ממוקמת ברחוב Ma May מספר 69. מסעדה זו ידועה בשיעורי הבישול והמטבח היצירתי שלה. המנות הפופולריות במסעדת Blue Butterfly הן ספרינג רולס ובשר בקר. שרימפס במרינדה המדגישה את הטעם של חתיכות הפומלה הפירותיות הוא גם יוצא דופן!
 

35. Green Mango Restaurant (נמצא בכתובת 22 Tong Duy Tan)

מסעדת Green Mango היא מסעדה קטנה הממוקמת בדרך Tong Duy Tanמספר 22 ברובע Hoan Kiem. יש בה מבחר רחב של אוכל ושתייה של מטבחים מערביים וויאטנמיים כאחד. זוהי מסעדה יפה בעיר העתיקה בהאנוי עם תפריט נהדר, צוות ידידות ומכניס אורחים אוכל טעים וקוקטיילים נהדרים. פיצה וניוקי הם המאכלים המומלצים ביותר במסעדת Green Mango שרוב הלקוחות בחרו בהם. חוץ מזה, נקניקיותת הטלה הביתית ההן גם טעימות ומומלצות. עם מחיר נוח בין 3 אירו ל-17 יורו, מסעדה זו היא מקום אידיאלי לכולם לאכול.
 
Green Mango restaurant
 

36. Cuisine Viet Restaurant (נמצא בכתובת 80 Ma May)

מסעדת Cuisine Viet ממוקמת בלב האנוי בכתובת 80 Ma May. המסעדה הכפרית הזו מציעה יותר מסתם אוכל טוב, אך גם מלצרים ידידותיים ועוזרים. מנות מומלצות במסעדה זו הן באן צ'ה וספרינג רולס. המחירים של המנות העיקריות נעים בין 4-8 יורו, וזהו מחיר סביר עבור השירות שניתן.
 

37. Restaurant 96 (נמצא בכתובת 34 Gia Ngu)

בסמוך למלון טירנט (Tirant Hotel) ממוקמת מזללה קטנה ומסוגננת עם צוות דובר אנגלית, ידידותי ואדיב. מסעדה זו ממוקמת ברחוב Gia Ngu מספר 34 במחוז Hoan Kiem. מסעדה 96 ממוקמת במרכז העיר העתיקה, רק 5 דקות הליכה מאגם Hoan Kiem. הצוות הידידותי עם כישורי השפה האנגלית, האוכל הטעים, תפריט גדול מספיק עם התמחויות רבות - הם הגורמים שהופכים את המסעדה לכזו נהדרת. עם מטבח מסורתי ברמה הגבוהה ביותר, מסעדה 96 מדורגת כאחת המסעדות הטובות ביותר בהאנוי.
 

38. Little Hanoi Restaurant (נמצא בכתובת 9 Ta Hien)

אם מישהו מחפש מטבח וייאטנמי עם שירות ברמה גבוהה, מסעדת האנוי הקטנה היא אפשרות נהדרת. מסעדה זו ממוקמת ברחוב Ta Hien מספר 9 בלב העיר העתיקה. האנוי הקטנה מגישה ארוחות צהריים, ארוחת ערב ובראנץ'. עוף בכרמל הוא המומחיות הוייאטנמית של המסעדה הזו. זו מנה מושלמת העשויה מעוף, קרמל ולימון. בנוסף, במסעדה זו יש קורס בישול ללקוחות זרים. עם מחיר שווה לכל נפש, המסעדה האנוי הקטנה היא מסעדה טובה לא רק לאורחים זרים אלא גם לווייאטנמים ליהנות מהאוכל.
 

39. Bami Bread Restaurant (נמצא בכתובת Hang Bac)

באן מי ויאטנמי הוא בין הכריכים הטובים בעולם. Bami Bread היא מסעדה קטנה הממוקמת ברחוב Hang Bac ברובע Hoan Kiem. אחד הדברים החשובים ביותר שהופכים את הלחם הספציפי הזה לטעים הוא הרוטב. עם המתכון הסודי, אני בטוח שלעולם לא תשכח את הטעם של באן מי.
 
Bami Bread Restaurant
 

40. Quan An Ngon (נמצא בכתובת 34 Phan Dinh Phung)

חזית המסעדה המרשימה ממוקמת ברחוב Phan Dinh Phung מספר 34. יש לה מרפסת בקומה השנייה בה הלקוחות יכולים ליהנות מהאוויר הצח ומהנופים הטובים של הרחוב. המלצרים והמלצרית קשובים, עוזרים מאוד וידידותיים. ב-Quan An Ngon תקבלו חווית אוכל נעימה עם אווירה נחמדה. והכי חשוב, האוכל טעים!!
 

41. Banh Cuon Gia Truyen (נמצא בכתובת 14 Hang Ga)

מסעדת Banh Cuon Gia Truyen הקטנה נמצאת ברחוב Hang Ga מספר 14 ברובע העתיק של האנוי. המסעדה הזו קיבלה שפע של ביקורות טובות מהלקוחות. לחמניות האורז עם חזיר טעימות מאד. המחיר למנה טעימה של Banh cuon הוא החל מ-2 יורו.
 

42. Xoi Yen (נמצא בכתובת Nguyen Huu Huan 35B)

"שוי", או אורז דביק, הוא מאכל מפורסם וטעים לא רק בהאנוי אלא גם בווייאטנם. בהאנוי יש הרבה מסעדות מפורסמות המגישות אורז דביק ומסעדת Xoi Yen היא אחת מהן. היא ממוקמת ברחוב Nguyen Huu Huan מספר 35B. תוכלו לבחור את התוספות המועדפות עליכם החל מבשר, פסטה, נקניקיות, ירקות וכו'.
 

43. בופה Sen Ho Tay (נמצא בכתובת 614 Lac Long Quan)

מזנון Sen Ho Tay ממוקם בסמוך לפארק המים, ברחוב Lac Long Quan מספר 614. במזנון יש מספר גדול של מנות וייאטנמיות, כמו גם מטבח אסייתי וכן גם מערבי, אם הזמנתם את המזנון הבינלאומי. הקישוט והמדים של הצוות הם בסגנון וייאטנמי טיפוסי. המחירים הם החל מ-10 יורו לאדם.
 

44. Hanoi Garden Restaurant (נמצא בכתובת 36 Hang Manh)

המסעדה ממוקמת ברחוב Hang Manh מספר 36. בחלל החצר השקטה והנעימה, עם שירותים ידידותיים, תוכלו ליהנות ממנות ראשונות שונות, מארוחה עיקרית וקינוח כווייאטנמי אמיתי לאחר שיטוט ברחוב. האוכל והאווירה שניהם בלתי נשכחים. בדקו את התפריט ורק אז הזמינו מכיוון שהמחיר כנראה יקר יותר ממקומות אחרים.
 
Hanoi Garden Restauran
 

45. Mon Hue Restaurant (נמצא בכתובת 37 Ly Quoc Su)

מסעדת Mon Hue ברחוב Ly Quoc Su מספר 37 היא מקום ידוע לתיירים מקומיים וזרים כאחד. המטבח הטרי מאוד שלהם ישמחו אותכם. במסעדה אווירה טובה, עיצוב בסגנון מודרני ומציעה שירות מסביר פנים. האוכל עולה בערך 180,000 דונג (כ-7 אירו), כולל מנה עיקרית, מנות פתיחה, 1-2 סיבובים של שתייה ואפילו קינוח. כדאי לנסות את באן בו הו(Bun Bo Hue), באן בוט לוק(Banh Bot Loc), באן שאו(Banh Xeo) וכו'...
 

46. Com Chay Nang Tam (נמצא בכתובת Tran Hung Dao 79A)

בהיותה אחת המסעדות הצמחוניות המשובחות של האנוי, מסעדת Nang Tam ממוקמת ברחוב Tran Hung Dao מספר 79A ברובע Hoan Kiem. זוהי המסעדה הצמחונית העתיקה ביותר בעיר הבירה של וייאטנם, המציעה יותר מ-60 מטבחים מכל שלושת אזורי וייאטנם ושאר מדינות העולם. בנוסף המסעדה מביאה תחושה מעודנת וקסומה שמעבירה שלווה ונוחות לאורחים שלהם. המחיר כל כך זול להפליא!
 

47. Le Tonkin Vietnamese Restaurant (נמצא בכתובת 14 Ngo Van So)

תוכלו למצוא בקלות את המסעדה הזו ברחוב Ngo Van So מספר 14 (צפון אגם הואן קים). היא ממוקמת בוילה צרפתית יפהפייה עם גינה מפתה ומגישה מנות וייטנאמיות שונות (בעיקר דגים). האוכל לא יוצא במנות גדולות, אבל הוא בהחלט מהווה ארוחה מלאה לכל אורח. איכות האוכל נהדרת, אם כי המחירים גבוהים למדי בהשוואה למסעדות מקומיות.
 

48. Green Pepper Beer Corner (נמצא בכתובת 27 Ta Hien)

ממוקם ברחוב Ta Hien מספר 27, זהו מקום נהדר לכרסם ספרינג רולס, לשתות בירה זולה ולהרגיש את ההמולה של הרובע העתיק, המהווה את החוויה המושלמת ללילה הראשון שלכם בהאנוי. יש הרבה ברים, אבל לאחד הזה יש את האווירה הטובה ביותר עם מנות טעימות.
 

49. Rue Lamblot Restaurant & Café (נמצא בכתובת 06 Ly Quoc Su)

אם אתם חוששים מאוכל רחוב ומעדיפים לאכול ארוחה שמרגישה כמו בבית עם שירות מעולה, המסעדה הזו מושלמת עבורכם. המסעדה מגישה בעיקר ארוחות צהריים. מסעדת Rue Lamblot בהחלט מומלצת לאוכל נהדר, צוות ידידותי ושירות מעולה. ישנם תפריטים באנגלית וגם בווייאטנמית, המציעים מבחר רחב של פירות ים, ספרינג רולס, מרקים, סלט טרי וכו'... המחיר די סביר.
 

50. Home Vietnamese Restaurant (נמצא בכתובת 34 Chau Long)

במסעדה זו האווירה רומנטית עם ביצוע הכינור והגיטרה החיה. היא מעוטרת להפליא עם פנסים מקסימים. "Home" ברחוב Chau Long מספר 34 היא מסעדה חדשה המגישה מטבח וייאטנמי באווירה רגועה על ידי צוות מסביר פנים במיוחד. המחיר גבוה בסטנדרטים וייאטנמיים אבל האוכל שווה את זה!
 
Home restaurant
 

Share me now

איך להזמין את הטיול?

1
צרו קשר עם אסיאטיקה וסיפרו לנו את הרעיונות שלכם
2
קבל ייעוץ והמלצה מומחה הנסיעות שלנו
3
הגע להסכם ואשר לארגן את הטיול שלך
4
אסיאטיקה נסיעות שומרת על כל השירותים לטיול שלכם
5
הרם את המזוודה ותיהנו מטיול חסר דאגות