צור קשר

9 חוויות שחייבים לנסות לפחות פעם אחת בביקור דה-לאט

כאשר מזכירים טיול בדה לאט, אנשים רבים יכולים למנות רשימה ארוכה של מסעדות ואטרקציות, אך לחוות את המקום והנוף כמו מקומי אמיתי, נראה שלא כולם יודעים איך.
 

1. לקום מוקדם להתפעל מהזריחה

כשנוסעים לטיול בדה-לאט, שינה טובה בלילה נחשבת לאחד החשקים העיקריים של מרבית המבקרים. עם זאת, זה אומר שהם מפספסים את אחד הרגעים היפים בטיול: רגע השחר. דה לאט מפורסמת בזכות מראות העננים והערפילים המכסים את העיר כולה, כך שלצפות בקרני השמש הראשונות דרך העננים בהחלט תהיה חוויה בלתי נשכחת.
 
לקום מוקדם להתפעל מהזריחה
 
טיפים ואזהרות: עדיף לבחור גבעה גבוהה כדי ליהנות מהעננים בשעות המוקדמות של הבוקר בדה לאט. מקומות שאנחנו ממליצים: , Thien Phuc Hill, Thanh Mau Hill, או Hon Bo, הממוקמים 8 ק"מ ממרכז העיר. כדי להתפעל מהזריחה במקומות אלה, עליכם לקום בשעה 5 בבוקר ולהגיע לראש הגבעה כדי לראות את המראה המרהיב הזה. ואם אתם רוצים לצלם תמונות יפות, אל תשכחו להביא את המצלמות והציוד!
 

2. להסתובב באגם שואן הואונג (Xuan Huong)

בדרך כלל, לתיירים שמגיעים לטיול בדה לאט יש יותר מדי אפשרויות של מקומות יפים לגלות, ולכן הם שוכחים בטעות את אגם שואן הואונג - סמל העיר דה לאט וגם המקום בו תושבי המקום רצים כל בוקר. האמונה אומרת כי האגם הזה ממלא תפקיד מאד חשוב בחיי האנשים. למעשה, באגם שואן הואונג יש המון דברים מעניינים שמשאירים בכם רושם בלתי נשכח.
 
להסתובב באגם שואן הואונג
 
בחודשים מרץ ואפריל של האביב, פריחת הדובדבן פורחת עם מגוון צבעים סביב האגם. באותה התקופה, בדרך כלל, יש ערפילים המכסים את כל פני האגם. הדבר נראה כמו עשן קסום. בנוסף, גם בעונות האחרות אגם שואן הואונג מאד יפה וציורי. אם אתם עייפים אחרי הליכה, תוכלו לעצור בבית קפה סביב האגם ולהתפעל מדה לאט "הבלתי נשכחת אך שקטה".
 

3. הליכה ביער האורנים

אם אתם רוצים לחוות את דה-לאט אתם צריכים לחוות משהו שונה. לדוגמה, הליכה ביער כדי לחקור עוד יותר את עיר החלומות הזו. במרחק 30 ק"מ מהעיר, ישנם יערות אורנים עם גבעות של דשא ירוק המשתרעים באופק. אין ספק שתופתעו מהנוף בזמן הביקור. בילוי שעות על הדשא תוך האזנה לשיחה בין הרוח לנהר בוודאי יהיו חלק מהזיכרונות שלכם!
 
הליכה ביער האורנים
 

4. לחקור את השוק של דה-לאט

כולם יודעים ששוק דה לאט מפורסם בזכות המוצרים החקלאיים הנמכרים בו. כאן תוכלו לקנות פירות שנשתלו בדה-לאט ובאזורים נוספים. בנוסף, תוכלו למצוא גם פירות יבשים ועשרות מומחיות אחרות. 
 
גלו את המטבח העשיר של דה-לאט
 
בנוסף, יש בגדי "יד שנייה" במחיר זול בקומה השנייה של שוק דה לאט החדש. אתם לא צריכים לדאוג אם לא ארזתם את התיקים שלך בזהירות (חוסר בגדים חמים, למשל) מכיוון שאתם מוצאים אותם בקלות בשוק זה.
 

5. גלו את המטבח העשיר של דה-לאט

 
אין עוררין על היופי של דה לאט, אך אנשים נלהבים מהעיר הזו לא רק בזכות נופיה, אלא גם האומנות הקולינרית. לדה לאט שורה ארוכה של אוכל רחוב שלא כדאי להחמיץ כמו חלב סויה, עוגות אורז, עוגות אורז ... השילוב של מנות חמות והאקלים הקריר בטיול בדה-לאט נותן לכם טעם כל כך ייחודי שלא תוכלו למצוא במקום אחר.
 
גלו את המטבח העשיר של דה-לאט
 
טיפים: הערה חשובה נוספת היא שרוב הנשנושים נמכרים החל מהשעה 16:00, אז תגיעו בזמן. כמה המלצות למנות ומסעדות שתוכלו לנסות: עוגת "can" ברחוב נה צ'ונג (Nha Chung), עוגות אורז בגריל ברחוב הואנג דיו(Hoang Dieu), סיר עוף חם ברחוב 3/2, סיר בקר חם בה טואה (Ba Toa) ועוד …
 

6. צפיה בפריחת הדובדבן במדרונות צרים

דובדבן הוא פרח אביב טיפוסי בדה לאט. במבט ראשון הפרחים הורודים והלבנים נראים כמו פריחת האפרסק הצפוני, אך אצל הדובדבן הם עבים ומהודקים יותר. כמו כן, באופן יחודי לדה לאט יש עדיין מסלולי פרחים המעניקים לתיירים תחושה כאילו הם אבודים בגן העדן. 
 
צפיה בפריחת הדובדבן במדרונות צרים
 
דרך אגם שואן הואנג (Xuan Huong) ואגם טוין לאם (Tuyen Lam) הם המקומות שבהם ניתן לראות לעתים קרובות פריחת דובדבן. בנוסף, תוכלו גם לנסוע לדואונג(Duong) לאגם סואי ואנג(Suoi Vang), מדרון דה קווי (Da Quy) או טריי מאט(Trai Mat).
 
 

7. להתארח אצל תושבים

האם ידעתם שדה לאט היא גן עדן של משפחות מארחות עם מאות בתי מגורים יפהפיים? אם לא, כדאי לנסות לחקור אותם לפחות פעם אחת! ואם אתה אוהב את היופי והחיבור, אתה בהחלט צריך להתארח לילה בהום-סטיי בדה-לאט. בתים יפים ומעוצבים באופן ייחודי על הגבעה תמיד מביאים יותר כיף והשראה מאשר המלונות הסולידיים סביב המרכז.
 
להתארח אצל תושבים
 
בין המקומיים תרגישו בנוח בבית שכן הם מספקים לכם מטבח לבשל בעצמכם. תוכלו למצוא גם פינות נפרדות לקריאה ולחוות חוויות מקוריות... זו באמת גולת הכותרת בהשוואה למלונות. חלק מהמשפחות המארחות הן חדשות מאוד בדה לאט כמו בית החלומות(Home of dreamers), ביתו של ין(Yen's house), נה קואה לאם(Nha cua Lam).
 

8. סיבוב בבתי הקפה היפים

דה לאט הוא המקום היחיד בווייטנאם בו מגדלים פולי קפה ערביקה באיכות גבוהה. פולי הקפה מטופלים ונקטפים על ידי החקלאים, ואז עוברים מספר שלבים בטכנולוגיות מתקדמות בכדי להביא ללקוחות את הקפה הטעים ביותר.
 
להתארח אצל תושבים
 
בנוסף, בדה לאט יש גם בתי קפה מקסימים ומקוריים המאפשרים לכם לבלות בהם ולהירגע. אנו מציעים כמה בתי קפה מפורסמים בדאט לאט כמו וייט קפה(Viet Coffe), אן קפה(An Coffee,), אפ בייסיקל(Up Bicycle)...
 

9. צילום תמונות באתרי התיירות ה"סמליים "של דה לאט

בנסיעה לדה לאט יש יעדי-חובה רבים לתיירים כמו סמל ארטישוק וסמל החמניות המקסיקניות, תחנת הרכבת של דה לאט, מטע התותים, או מרכז התרבות לנוער ... בביקור במקומות אלו תהיה לכם הזדמנות לצלם תמונות מושלמות. למעשה, בין אם צולמו בטלפון או במצלמה דיגיטלית, תוכלו לתפוס לעצמכם רגעים יפים וייחודיים. לכן, אם אתם אוהבים צילום ורוצים לשתף את הזיכרונות שלכם ברשתות חברתיות, אל תתעלמו מהיעדים שהוזכרו!
 
צילום תמונות באתרי התיירות ה"סמליים "של דה לאט
 
עקבו אחריי ההצעות שלנו ותחושו יופי אחר של דה-לאט!
 

Share me now

איך להזמין את הטיול?

1
צרו קשר עם אסיאטיקה וסיפרו לנו את הרעיונות שלכם
2
קבל ייעוץ והמלצה מומחה הנסיעות שלנו
3
הגע להסכם ואשר לארגן את הטיול שלך
4
אסיאטיקה נסיעות שומרת על כל השירותים לטיול שלכם
5
הרם את המזוודה ותיהנו מטיול חסר דאגות