צור קשר

למה כדאי לכם להזמין סיור של מפעיל סיורים ויאטנמי? - טיול אסיאתי

עבור מטיילים רבים, קל להזמין סיור בפלטפורמות הנסיעות השונות. אבל אם אתם רוצים לנסוע לויאטנם וחבל הודו-סין יש לכם אפשרות טובה יותר - מפעילי הטיולים המקומיים. במאמר זה תמצאו 8 יתרונות לסיור עם Asiatica Travel - מפעיל טיולים אמין לטיול החלומי שלכם.
 
 
למה כדאי לכם להזמין סיור של מפעיל סיורים ויאטנמי? - טיול אסיאתי
 
 
מעל 18 שנות ניסיון בסיורים בווייטנאם ובחבל הודו-סין
חבל הודו-סין מורכב מווייטנאם, קמבודיה ולאוס. סוכנות הנסיעות אסיאתיקה נוסדה בשנת 2001 בווייטנאם. עד כה חלפו למעלה מ-18 שנה. כעת תפסנו עמדה עליונה בקרב מפעילי הסיורים הפרטיים והמותאמים אישית בווייטנאם, קמבודיה ולאוס. כמו כן, בשנת 2018 החברה שלנו קיבלה את תעודת הצטיינות של TripAdvisor זו השנה החמישית ברציפות. זהו תגמול אך גם ההוכחה לאיכות ושביעות רצון הלקוחות שלנו.
 
מפעיל טיולים מורשה - אתה ואנחנו מאובטחים כלכלית
הסוכנות שלנו קיבלה רישיון על ידי ממשלת ויאטנם. לכן המסע שלך איתנו תמיד מובטח. אתם רק צריכים לשלוח לנו פיקדון בסך 15% מהעסקה בהעברה בנקאית לפני הנסיעה, ואז לשלם 85% בווייטנאם או בקמבודיה. אנו מקבלים תשלום באמצעות העברה בנקאית, כרטיס אשראי או Paypal.
 
למה כדאי לכם להזמין סיור של מפעיל סיורים ויאטנמי? - טיול אסיאתי
 
ייעוץ אישי ממומחה הנסיעות שלך בווייטנאם
צוות יועצי הנסיעות שלנו במחלקה האנגלית מקבלים תרגולים טובים באנגלית באוניברסיטאות וייטנאם. הם מדברים אנגלית שוטפת, כך שהם יכולים ליצור איתך קשר בקלות ללא מחסומי שפה. כמו כן, יש להם גם תשוקה וידע רב בנסיעות, הם טיילו הרבה חבל הודו-סין ובמדינות אחרות בעולם, כך שהם מבינים היטב מה מטיילים צריכים, היכן היעד המומלץ וכו'. אם תיצרו איתנו קשר תמיד תקבלו ייעוץ אישי מצוות יועצי הנסיעות שלנו בדואר, בטלפון, בסקייפ או ב- WhatsApp, כרצונכם - כל האמצעים אפשריים. הם תמיד מצפים לכך ותמיד שם כדי לעזור לכם בהתייעצות.
 
למה כדאי לכם להזמין סיור של מפעיל סיורים ויאטנמי? - טיול אסיאתי
 
אתם יכולים ליצור קשר עם הצוותים שלנו הן בויאטנם והן בקמבודיה
אם אתם זקוקים להתייעצות פרטית בנושא כרטיסי טיסה בינלאומיים, תוכניות טיולים וכו', עמיתנו בויאטנם זמין. הגברת אולרייק נוימן, גרמנית שמאוד אוהבת את וייטנאם, מטיילת בעלת ניסיון של שנים בענף הנסיעות. לכן הם מצפים לעזור לכם עם עצות בנושא נסיעות.
 
למה כדאי לכם להזמין סיור של מפעיל סיורים ויאטנמי? - טיול אסיאתי
 
משרדי אסיאתיקה בקמבודיה 
קמבודיה: No. 43 G2 Banteay Chas, Slor Kram, Siem Reap
אימייל:  info-cambodia.office@asiatica.com
 
 
קיימות: סוכנות הנסיעות אסיאתיקה מכבדות את הסביבה ותומכות בכלכלה המקומית
כל המטיילים משתתפים אוטומטית בכל הפרויקטים שלנו, מכיוון שבכל הזמנה אתם תורמות $1 למימון מאמצים בתחום ההומניטרי!
אך אם תרצו תוכלו גם להשתתף במהלך הטיול בפרויקטים שבאתר שלנו. כדי לבקר אנשים נזקקים בווייטנאם ולהעניק להם מתנות באופן אישי, עליכם להירשם כחבר אצלינו. ניתן להירשם על ידי שליחת דוא"ל לכתובת info@asiaticafoundation.com.
אנו מספקים תמיד  תוכניות טיולים מונחים ידידותיים לסביבה הקשורים באופן הדוק לטבע ולנופים. רווחת בעלי החיים חשובה לנו מאוד. אנו לא מציעים פעילויות שמשפיעות על בעלי חיים.
אנו שוכרים שירותים רבים, כמו הום-סטיי, חבילה מקומית, כך שתושבי המקום יוכלו לקבל עבודה טובה תוך שמירה על התרבות המסורתית.
התמורה הטובה ביותר לכסף דרך המטה שלנו בווייטנאם וקמבודיה
עקב השיח הטובשל סוכנות הנסיעות אסיאתיקה עם השותפים המקומיים שלנו, אנו יכולים להבטיח יחס תחרותי והוגן מבחינתכם.
עם היקף העסקים שלנו, השותפויות והמעמד ההולך וגדל שלנו בשוק, אנו תמיד יכולים להציע את המחירים וההצעות הטובות ביותר עבורכם.
 
תשובות מהירות והשירות הטוב ביותר לפני, במהלך ואחרי הטיול
אם יש לך שאלות בנוגע ללינה, בקשת טיולים, פעילויות, מדריכי טיולים וכו', אנא הרגישו בנוח ושאלו אותנו. יועצי הנסיעות המוסמכים שלנו יענו לכם בהקדם האפשרי בשפות שונות.
במהלך הטיול, אם יקרה משהו, אנו תמיד זמינים להציע לכם שירות לקוחות מסור ויעיל עם מוקד שעובד 24 שעות ביממה.
באמצעות בדיקות סדירות של ספקי השירות שלנו אנו מבטיחים את השירותים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו.
 
תכנון טיול פרטי: צור מסע אישי משלך
בלחיצה פשוטה על הכפתור "מותאם אישית לטיול שלך" באתר שלנו ומילוי פרטים נוספים, כבר יצרת את טיול החלומות האישי שלך. אנא ספק את כל המידע ככל האפשר על מנת שנוכל לייעץ לך בצורה הטובה ביותר.
 
 
 

Share me now

איך להזמין את הטיול?

1
צרו קשר עם אסיאטיקה וסיפרו לנו את הרעיונות שלכם
2
קבל ייעוץ והמלצה מומחה הנסיעות שלנו
3
הגע להסכם ואשר לארגן את הטיול שלך
4
אסיאטיקה נסיעות שומרת על כל השירותים לטיול שלכם
5
הרם את המזוודה ותיהנו מטיול חסר דאגות