צור קשר

6 החופים הטובים ביותר בקמבודיה לחופשה המושלמת

תאילנד היא לחלוטין היעד המועדף לנופש בחופים. החופים בה יפהייפיים, ומזג האוויר כמעט תמיד טוב. אולם ככל שהיא הופכת ליותר צפופה ומלאת תיירים, שכנתה ממזרח, קמבודיה, הופכת ליותר מושכת, ומוכיחה מחדש כי יש בה הרבה יותר ממקדשי אנגקור. אז אם אתם מחפשים גן עדן פחות מיושב, אני ממליץ לכם על 6 החופים הטובים ביותר בקמבודיה לחופשה המושלמת.
 
 
החוף הקמבודי המפורסם ביותר, וזה שעשוי למנוע מאנשים רבים לראות בקמבודיה יעד חופים, הוא חוף סרנדיפיטי (Serendipity) בסיהנוקוויל. אם אתם מחפשים שתייה זולה ומסיבה עם תרמילאים, זה המקום בשבילכם.
 

1. החוף הדרום מערבי בקו-רונג

קו רונג הוא אחד האיים היפים ביותר במפרץ תאילנד עם 43 קילומטרים של חוף. בצד הדרום-מערבי של קו רונג, החוף משתרע על פני כמעט חמישה ק"מ - 5,000 רגל של חול לבן וטהור, מרופד בעצי דקל ומים בצבע טורקיז. בקצה הדרומי ביותר של חוף זה נמצאים סלעים שבהם ניתן לראות באמצעות שנורקלים אלמוגים צבעוניים, דגי דפדוף, ודגי תוכי
 
החוף הדרום מערבי בקו-רונג
 
איך מגיעים: מסיהנוקוויל סעו על סירה לקו רונג עם אחד מבתי הארחה באי. הנסיעה אורכת בין שעתיים לשלוש.
 

2. אוטרס, סיהנוקוויל

אוטרס משתרע לאורך החוף הקמבודי ומורכב משני אזורים עיקריים - אוטרס 1 ואוטרס 2, שביניהם יש כקילומטר של חוף לא מפותח וריק. רק 15 דקות מחוף סרנדיפיטי, אוטרס שקטה ונינוחה בהרבה מהשכנה העמוסה שלה, ולמרות ששניהם די קטנים - באוטרס 1 יש כ- 50 בתי הארחה.
 
אוטרס, סיהנוקוויל
 
מרבית בתי ההארחה שם מנוהלים על ידי מקומיים שקיימת ביניהם הסכמה לכבות את המוזיקה כל לילה בעשר בערב. משמיכת החוף שלכם תוכלו לראות כמה מהשקיעות הטובות בעולם - רק אתם וצליל האוקיינוס.
 

3. לונג-סט-ביץ', קו רונג

מסיהנוקוויל תוכלו לנסוע לאחד האיים בקמבודיה, המפורסם מבין כולם - קו רונג. האי כל כך בתולי שתרגישו כאילו אתם בין הראשונים שגילו אותו, ויותר מזה, יש לכם 27 מיילים של חוף ליהנות מהם.
 
לונג-סט-ביץ', קו רונג
 
אם תלכו לחוף לונג סט, תהנו מ-2.5 מיילים של חול לבן מסנוור וכמעט ריק מאנשים או בניינים באופק. אם אי פעם תרצו להרגיש כאילו אתם הבעלים של אי, זה המקום לחיות את החלום הזה. חוף לונג סט הוא גם המקום בו תוכלו לשחות עם פלנקטונים זוהרים בחושך, חוויה שלא תשכחו במהרה!
 

4. מפרץ סרסן (Saracen), קו-רונג סמלואם

קו-רונג סמלום הוא אי קמבודי נוסף שמתחרה בתאילנד. ממזרח לאי נמצא מפרץ סרסן (Saracen Bay), האזור המפותח ביותר באי, עם מגוון רחב של אפשרויות לינה, החל מאוהלים ידידותיים לסביבה ועד וילות מפוארות.
 
מפרץ סרסן (Saracen), קו-רונג סמלואם
 
ממש כמו לונג סט ביץ' בקו רונג, מפרץ סרסן הוא מקום בו תסתנוורו למראה חול לבן ומים צלולים לחלוטין. האי בהחלט פופולרי יותר בקרב תיירים, אך בהשוואה לאיים התאילנדים השוקקים, תרגישו כאילו רק אתם נמצאים שם.
 

5. קו-ת'מאי (Koh Thmei), הפארק הלאומי רים

כנראה מדובר בחלק הבתולי ביותר של האיים בקמבודיה. באי מתגוררות משפחות בודדות והלינה מוגבלת מאוד. כיוון שאין הרבה אנשים, באי מגוון גדול של חיות בר, הכולל יותר מ -150 מיני ציפורים.
 
5קו-ת'מאי (Koh Thmei), הפארק הלאומי רים
 
אם תרצו לשהות לילה, אתר הנופש קו-ת'מאי (Koh Thmei Resort) נמצא על חוף ים יפהייפה עם קיאקים ושנורקלינג. הבונגלוס בו בסיסיים מאוד ומשתמשים באנרגיה סולארית ובדלק ביולוגי כדי לייצר חשמל. אתר הנופש יארגן את האיסוף שלכם מסיהנוקוויל.
 

6. לייזי ביץ', קו-רונג סמלואם

כל החופים בקו רונג סמלום, אי שנמצא במרחק שעתיים מחוף סיהנוקוויל, ידהימו אתכם, אבל הלייזי ביץ' יפה במיוחד. חולות הזהב של הלייזי ביץ', מכוסים בעצי אורן ששומרים על האווירה, אידיאליים לימים שטופי שמש במהלך היום.
 
לייזי ביץ', קו-רונג סמלואם
 
המים סביב החוף מציעים הזדמנויות רבות לשנורקלינג, וחלקים אחרים של קו רונג סמלואם הם יעד פופולרי לצלילות ודייג. בערב תוכלו לצפות בשקיעות האדומות על החוף עם קוקטייל טרופי ביד.
 
 

Share me now

איך להזמין את הטיול?

1
צרו קשר עם אסיאטיקה וסיפרו לנו את הרעיונות שלכם
2
קבל ייעוץ והמלצה מומחה הנסיעות שלנו
3
הגע להסכם ואשר לארגן את הטיול שלך
4
אסיאטיקה נסיעות שומרת על כל השירותים לטיול שלכם
5
הרם את המזוודה ותיהנו מטיול חסר דאגות