צור קשר

טיול פרטי: מה זה? ולמה כדאי לבחור בזה?

כמו כל מכור לטיולים ששמע אי פעם את המונח "טיול פרטי", אתם בוודאי סקרנים מספיק לעשות קצת מחקר או פשוט לשאול שאלות. לפני שתפסיקו לקרוא ולחשוב "רגע, זה נשמע ממש יקר!" - למעשה, זה לא תמיד יקר! הרעיון הוא רק לעצב מסע שמתאים לכם, שעוצב על ידי מישהו בעל ניסיון.
 
 

1. מהו טיול פרטי?

במילים פשוטות, טיולים פרטיים פירושם מסלולי טיולים ייחודיים, כאשר כל חלק במסע נוצר באופן אינדיבידואלי על פי סגנון המטיילים, העדפותיו, והכי חשוב, תקציב הנסיעה. המונח ניתן להחלפה עם "טיול בהתאמה אישית", כלומר ניתן להתאים אישית את הטיסות, עצירות הביניים, הלינה, תוכנית הסיור או הרכב לפי דרישותיך המותאמות אישית.
מטיילים המעדיפים גמישות במסעם יוכלו להירגע לחלוטין או לבחור יעדים ספציפיים תוך שמירה על בטיחות לאורך כל הטיול בזכות עצות מאנשים מקצועיים.
 
טיול פרטי מה זה ולמה כדאי לבחור בזה
 

חבילות נופש

חבילות חופשות מיועדות לקבוצה גדולה של אנשים, מייצרות שוק רחב ונצמדת בקשיחות לתכנית הטיול שלהם. הדבר מהווה יתרון באמינות אך מגביל את האינדיבידואליות במידה ניכרת. המשמעות היא שחבילות חופשות אינם זמינים להתאמה אישית נוספת.
 

טיולים קבוצתיים:

טיול קבוצתי בדרך כלל אינו יכול לקחת בחשבון את העדפת הפרט. על האדם להכפיף את יעדיו שלו למטרה הקבוצתית. העיתוי מוגבל; לפיכך, אנשים המצטרפים לקבוצה חייבים ללכת בעקבות הרוב. מכיוון שיש להקפיד על לוח זמנים צפוף, לעיתים קרובות אין מספיק זמן להישאר יותר במקום אחד. הם אינם גמישים כמו למשל בטיול פרטי.
 

2. מדוע עליכם לבחור מפעיל טיולים?

כמובן שכשאתם מתכננים את טיול החלומות שלכם אתם מסתמכים לעתים קרובות על תמיכה של מדריך טיולים אמין ואז קוראים באינטרנט בלוגים של טיולים. אחרים סומכים על המלצותיהם של חברים שכבר ביקרו ביעד או שיוכלו לקבל ייעוץ על ידי מפעיל טיולים.
 
טיול פרטי מה זה ולמה כדאי לבחור בזה
 
גם מפעילי טיולים מקומיים מספקים למטיילים מידע עדכני על סוגי האירוח השונים, הסיורים השווים, אשר יתאימו לכולם בגלל הביקורות החודשיות באזור. אין החלטה עיוורת ותקווה לטוב אם אתם יוצאים לטיול פרטי מכיוון שהמטיילים יכולים להרכיב מסע משלהם עם המומחה.
 

בהשוואה לתהליך של תכנון טיול עצמי:

- אתה צריך לעשות הרבה מחקר מקוון ובשל מקורות המידע ההולכים וגדלים באינטרנט, חלקם עשויים להיות לא אמינים בכלל.
- מידע חשוב כמו זמן הנסיעה הטוב ביותר, הסעות, יעדי טיולים, מקומיים וויזה יכול להשתנות בין אתרי אינטרנט ובלוגים שונים.
- יהיה קשה לשלוט בהזמנות שירותים כמו מלונות, חברות תעופה, מדריכי טיולים וכו' מכיוון שלא תוכלו לבדוק אותם בדיוק כמו מפעיל טיולים.
 
טיול פרטי מה זה ולמה כדאי לבחור בזה
 

3. איך להזמין טיול פרטי עם מפעילי טיולים מקומיים?

החליטו על מדינות הטיול

ראשית, עליכם לדעת לאן ולכמה זמן אתם רוצים לנסוע, מתי תרצו לבזבז וכמה תוכלו לבזבז. לאחר שהחלטתם, אתם יכול לשלוח אלינו את בקשתכם!
יועצי הנסיעות שלנו מקשיבים לכל הרעיונות שלכם ודנים במה שאתה הכי אוהבים כדי שיוכלו לזהות את ההיבטים החשובים ביותר של מסע זה עבורכם. הבקשות החשובות שלכם יכולות לכלול רגיעה, מפגשים תרבותיים, צפייה בחיות בר, חופים, טיולים וטרקים או סתם חופש לנוע בקצב שלכם.
 
טיול פרטי מה זה ולמה כדאי לבחור בזה
 

סטנדרט לינה

אתם יכולים לבחור בחופשיות את המיקום, הסגנון והתקציב עבור כל אלמנט של הלינה והפעילויות שלכם. אם קראתם על מקום קטן ומדהים, נוכל להזמין אותו עבורכם או להציע מקומות דומים. כל ההחלטות מבוססות על העדפותיכם האישיות. האם אתם רוצים מלון עם נוף נהדר? נמצא אותו בשבילכם!
 
טיול פרטי מה זה ולמה כדאי לבחור בזה
 
מדוע שלא תערבבו את סטנדרט המלונות בטיול שלכם? לדוגמה, אתם יכולים לבחור מלון 3 כוכבים במיקום אחד, אך מלון 4 כוכבים או 5 כוכבים במיקום אחר, כדי לקזז את העלויות שלכם. נסיעות פרטיות פירושן שתוכלו לבחור בכמה אפשרויות לינה תקציביות בכדי לחסוך קצת כסף לכמה לילות מיוחדים, כך שתוכלו להישאר במקום בלתי נשכח באמת!
 

תחבורה

טיולים פרטיים כוללים רכב פרטי ונהג. אנו יכולים להמליץ על רכב שיהיה נוח ויתאים לצרכים שלכם. אנו דנים בכל אפשרויות הביטוח כדי לוודא שאתם מבינים הכל ומרגישים בטוחים לחלוטין.
 
טיול פרטי מה זה ולמה כדאי לבחור בזה
 

פעילויות

גולת הכותרת של טיול כזה היא לרוב היכולת לתכנן פעילויות או סיורים סביב תחומי העניין שלכם. אם תרצו לבשל, נוכל לארגן סיורים בהתאמה אישית, למשל אוכל רחוב, שיעזרו לכם למצוא את האוכל האותנטי ביותר או שיעור בישול אצל שף מקומי. אם תרצו לטייל באזורים עם מים, אנו יכולים להציע לכם שייט יפהפה עם קיאקים, אופנועי ים וחופים יפים המושלמים לשחייה וצלילה.
 
אם אתם חובבי היסטוריה, תמצאו מדריך דובר אנגלית אינפורמטיבי שיעזור לכם לגלות את ההיסטוריה דרך עיניו של מקומי. למי שרוצה להישאר קרוב לטבע, טיולים רגליים ורכיבה על אופניים הם אידיאלים להתרחקות מתיירות המונית.
 
ערכו את הטיול האישי שלכם עם מומחים מקומיים
מרגע שניצור איתך קשר, אנו עובדים על תכנון הנסיעות שלך. תוך יום או יומיים, אנו נשלח אליכם בדואר אלקטרוני את הטיוטה הראשונה של מסלול הטיול הפרטי שלכם. הדבר כולל את הטיסות שלכם (לא כולל טיסות מהארץ ממנה אתם מגיעים) ולינה, תיאור מפורט של מסלול הטיול והמחיר הכולל.
 
הרעיון הוא שתקראו את המסלול שלכם כדי לראות אם אתם אוהבים אותו. כרגע שום דבר לא הוזמן, ולכן תמיד ניתן להחליף מלון או להוסיף או להסיר אפשרויות. טיולים פרטיים עוסקים בהפיכת החוויה הטובה ביותר לעצמכם - אנו רוצים שהטיול שלכם יהיה המסע של החיים!
 
טיול פרטי מה זה ולמה כדאי לבחור בזה
 
טיול פרטי דרך מפעילי טיולים מבוסס על תחומי העניין האישיים שלכם, הסגנון שלכם ומעל לכל - התקציב שלכם. אם אתם מעוניינים בטיול בלתי נשכח בחבל הודו-סין, אז סוכנות הנסיעות אסיאתיקה תמיד תשמח לארגן את הטיול אתכם.
 
 
 

Share me now

איך להזמין את הטיול?

1
צרו קשר עם אסיאטיקה וסיפרו לנו את הרעיונות שלכם
2
קבל ייעוץ והמלצה מומחה הנסיעות שלנו
3
הגע להסכם ואשר לארגן את הטיול שלך
4
אסיאטיקה נסיעות שומרת על כל השירותים לטיול שלכם
5
הרם את המזוודה ותיהנו מטיול חסר דאגות